Jak rezerwować

Drogi Kliencie


W Biurze Podróży GPT masz możliwość rezerwacji ofert turystycznych przez naszą stronę www, telefonicznie lub osobiście w biurze przy ul. Moniuszki 8 w Żorach. Przeglądanie ofert i ich wstępne rezerwowanie jest bajecznie proste. Tutaj dowiesz się, jak krok po kroku zarezerwować wymarzony urlop, w każdym przypadku przeprowadzenie rezerwacji składa się z 4 etapów:
 
1.    Wybór oferty.

Aby wybrać interesującą Cię ofertę, skorzystaj z naszej wyszukiwarki. Wprowadź kryteria wyszukiwania. Jeśli chcesz je doprecyzować, skorzystaj z opcji wyszukiwania zaawansowanego, gdzie możesz wprowadzić dodatkowe preferencje. Po kliknięciu w przycisk "szukaj" otrzymasz listę ofert spełniających wybrane przez Ciebie kryteria. Zapoznaj się ze szczegółami wybranej oferty oraz z warunkami uczestnictwa i ubezpieczenia. Już na tym etapie sprawdź ważność swojego paszportu lub dowodu!

Pamiętaj, że na tym etapie możesz zawsze poradzić się naszych doradców, którzy zaproponują Ci kilka ciekawych ofert i pomogą w dobraniu tej najkorzystniejszej. Masz pytania - śmiało do nas dzwoń 797 802 414 lub 32/7067989.
 
2.    Rezerwacja oferty.

Po zapoznaniu się ze szczegółami interesującej Cię oferty, prosimy o wybranie jednej z trzech możliwości złożenia rezerwacji:

  1. Przez Internet- po wybraniu interesującej Cię oferty dokonaj wstępnej rezerwacji przez Internet – jest ona zupełnie niezobowiązująca, w tym celu kliknij przycisk  „ZAPYTAJ O OFERTĘ” albo jeśli jesteś w 99% zdecydowany kliknij przycisk "REZERWUJ" . W formularzu pod opisem wycieczki proszę wpisać swoje dane osobowe, kontaktowe a następnie kliknij „WYŚLIJ”. Formularz zostanie wysłany do naszych doradców, którzy skontaktują się z Tobą w celu ustalenia szczegółów Twojego zapytania. Na tym etapie możesz jeszcze zrezygnować ze swojego urlopu.
  2. Telefonicznie - dzwoniąc pod numer 797 802 414 lub 32/7067989  prosimy o podanie szczegółów wybranej oferty, podanie danych osobowych i kontaktowych uczestników wyjazdu. Nasz doradca pomoże Ci szybko i wygodnie przejść przez cały proces rezerwacji i zrobi wstępną rezerwację, jeśli będzie taka możliwość u danego organizatora.
  3. W Biurze Obsługi Klienta - jeśli chcesz porozmawiać z doradcą i dokonać rezerwacji na miejscu, zapraszamy do naszego biura  przy ul. Moniuszki 8 w Żorach. 

Niezależnie od tego, czy wyślesz zgłoszenie przez Internet, zadzwonisz do Biura Obsługi Klienta lub odwiedzisz nas osobiście, po dokonaniu wstępnego zapytania nasi doradcy przygotują dla Ciebie dedykowaną ofertę, przedstawią całkowitą cenę wycieczki oraz warunki rezerwacji. 

Jeśli zdecydowałeś się na rezerwację przez Internet lub telefon, nasz doradca prześle na Twoją skrzynkę e-mailową potwierdzenie rezerwacji wstępnej wraz z wymaganymi dokumentami: umową i warunkami uczestnictwa. Po podpisaniu tych dokumentów, zrób scan i odeślij je do nas (wymóg formalny) mailem na adres: biuro@gptravel.com.pl 

Uwaga!!!
Przesłanie podpisanych dokumentów jest równoznaczne z Twoim zobowiązaniem się do zapłaty za wybraną imprezę turystyczną. W momencie potwierdzenia rezerwacji (odesłania podpisanej umowy oraz zatwierdzenie rezerwacji przez organizatora) umowa staje się prawomocna i każda ewentualna zmiana bądź rezygnacja dotycząca powyższej imprezy będzie wiązała się z kosztami wynikającymi z Warunków Uczestnictwa.


3.     Płatność.

Po weryfikacji dokumentów zostaniesz przez nas poinformowany o możliwych formach dokonania zapłaty. Spośród zaproponowanych, możesz wybrać najwygodniejszy dla Ciebie sposób płatności:

  1. gotówką lub kartą możesz zapłacić za swoją podróż tylko bezpośrednio u doradcy w naszym Biurze Obsługi Klienta, przy ul. Moniuszki 8, 44-240 Żory.
  2. przelew tradycyjny / blik / przelew na telefon:
    w tytule przelewu wpisz numer rezerwacji nadany przez organizatora oraz imię i nazwisko uczestnika. Numer rezerwacji znajdziesz na umowie lub w podsumowaniu rezerwacji. Oto dane do przelewu:

GREAT POLISH TRAVEL IWONA KURYŁO
ING Bank Śląski - nr konta: 33 1050 1676 1000 0092 8955 9602

Ważna informacja! Aby przyspieszyć proces rezerwacji, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres biuro@gptravel.com.pl

    
4. Potwierdzenie rezerwacji.

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, nasz doradca dokonuje potwierdzenia rezerwacji i wystawia paragon fiskalny oraz wysyła do Ciebie powiadomienie sms-em lub e-mailem. 

Jeśli będziesz zainteresowany otrzymaniem faktury za swój urlop – poinformuj doradcę o tym fakcie niezwłocznie po podpisaniu umowy i opłaceniu zaliczki za rezerwację. Formularz z prośbą o wystawienie faktury musi być przesłany najpóźniej do 7 dni od zakończenia imprezy turystycznej na adres:  biuro@gptravel.com.pl

Podpisaną umowę zabierz ze sobą w podróż wraz z ważnym dokumentem tożsamości (paszport lub dowód). Z reguły organizator wymaga stawienia się na zbiórce autokaru ok. 15 minut wcześniej, a na lotnisku na 2-3 godziny przed planowanym odlotem. Dokładne informacje na ten temat otrzymasz wraz z potwierdzeniem dokonania rezerwacji. Dodatkowo 48 h przed wyjazdem/wylotem skontaktujemy się z Tobą – wtedy potwierdzamy godzinę wylotu lub wyjazdu, wysyłamy vouchery lub inne dokumenty, które należy zabrać ze sobą w podróż. Teraz już tylko pozostaje Ci pakowanie walizek i spędzenie niezapomnianych chwil! Życzymy udanego urlopu!


Jeśli z jakichkolwiek przyczyn przed wyjazdem nie uda nam się z Tobą skontaktować, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na nr tel. 797 802 414 lub 32/7067989, na co najmniej 24 godziny przed planowanym wylotem/wyjazdem. 

Dziękujemy za współpracę i życzymy szczęśliwej podróży oraz udanego wypoczynku! 


To Twój czas, czas na podróż!